Eylulmoms-07 benim kızımda 16 aylık, ben 4 aylıkken başladım işe, önce babaannesi baktı 5 aydırda bakıcıda, biz ilk zamanlar hiç zorlanmadık, daha küçüktü farkında değildi, şimdilerde tabiki daha zor ayrılıyor benden, evdeyken başka bir odaya gitsem çığlık kıyamet, ben sürekli anlatıyorum neden gitiiğimi ne zaman geleceğimi, ben yokken bakıcısıyla neler yapacağını, sizde mutlaka başlamadan işe hazırlayın bebeğinizi derim. Zaten siz yokken güzel vakit geçirirse çok aramaz. Ama siz geldiğinizde hazırlıklı olun, özleminden dolayı eziyet edecektir (kızım öyle yapıyor), .
Keşke anneler hiç çalışmadan en azından bi 4 yaşına kadar kendileri bakabilseler ama maalesef 😌
Şimdiden hem size hemde bebeğinize sabırlar diliyorum