Thesra 😊😊 yok cnm biz daha 1.5 aylığız. Artık gidegele tanıdık hale gelen sevdiğimiz bir eczacı var adam Bilgili bir tip aile hekimimiz hep ona yönlendirir falan.. neyse bizim bebiş doğdu çok aşırı ağlıyor huysuz, uykusuz vs derken eşim metsil, zinco işte kimden ( güvenilir insanlardan tabi kimden derken ) ne duyduysak denedik. En başından beri bu eczacı arkadaş abi Benim ikizlerim doğduğunda ben 7 aya kadar bunu kullandım çok rahat ettim diş çıkarmaları bile sorunsuz oldu falan demiş. İlaç değil probiyotik bu demiş. Biz de zinco ve metsil den fayda görmedik ve kakasını yaparken çok kızarıyor kıvranıyor. Sizlerden burda sağlık ocağının verdiği d vitamini hakkında yorumlar okudukça hem onu değiştirdik hem de bakso yu deneyelim dedik