Mukaddes_28 Kızlar 2:30 yaşındaki oğlu oğlum için mont arıyorum ama bir türlü bulamıyorum biraz büyük bol almak istiyorum Mangodan baktım güzel ama kalıpları çok dar önerdiğiniz bir sayfa falan var mı yardımcı olabilir misiniz
livanurvealpinannesi61 Mukaddes_28 ebebekten aldım ben. Çok güzel montlar var 2 yaşında 4 yaş aldım gayet rahat oldu.
Tatlisoglum livanurvealpinannesi61 ebebekte evet çok güzel montlar var ama hepsinin bedeni tükenmiş onu dikkat ettim hangisini sipariş vermek istesem beden yok hepsi 6 9 ay büyükleri yoktu
DenizSerap Oğluma ilk aldığım montu mangoydu sonra hep Zara’dan aldım ve hep memnunum 3 yaşında bu yılda Zara’dan aldım. Ocak ilk hafta indirime giriyor bi bakın isterseniz.