Tugba6336 Merhaba anneler. Oğlumun doğumda baş çevresi 35 cm di. Dün aşıya gittik ve 39 cm ölçüldü başı. Artış bana fazla geldi. Sizlerin bebeklerinin baş çevresi kaç cm di 1. Ayında.
Mirancinarmom Tugba6336 35 cm doğdu 1. Ay kontrolunde 39 cm di 4. Ayda 42 cm 5. Ay kontrolune gidemedik daha
Tugba6336 Mirancinarmom doktorunuz bişey dedi mi 1 ayda 4 cm büyüme işe ilgili. ? Açıkçası burada okuduğum şeylerden dolayı çok çok korktum 😔
Mirancinarmom Tugba6336 yoo ozele de gittim devlete de gittim hepsi normal dedi bende biraz fazla diye düşündüm ama ilk ay icin normal herhalde
Tugba6336 Mirancinarmom çok ferahlatıcı beni. Allah razı olsun . Valla uykularım kaçıyordu. 40 kontrolünde doktora gidecez bizde
Mirancinarmom Tugba6336 merak etme canım diger aylarda daha az büyüyor Allah sağlık şifa versin hepimizin bebeğine inşallah
Havvanurrayd Bas cevresi 35 cm olarak doğdu oğlum 1.ayinda 37.5 olmuştu tam ortalamada demişti doktorumuz
A2B4 Tugba6336 Canım dogdugunda 37cmdi.6 aylıkken 46 cm.ama bizde genetikmis bir sıkıntı çıkmadı evet araştırmadaki doktor yonlendrmsti.ultrasonda çıkıyor.Ben hamileyken lateral ventrukulun tekinde büyüme vardi sonradan kuculdu.o sebeple ultrason istenmişti
Tugba6336 A2B4 çok teşekkür ederim. Bende doktora söyleyecem ultrason için. İnşallah bizde de bişey çıkmaz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Tugba6336 Ervaecri yok hayır bir sırun olmadı çok şükür. Kafası büyük bir çocuk sadece 🥹 daha sonra hep 1 cm büyüdü. Psikolojim bozulmuştu baş cevresi ölçmekten.