Bir buçuk haftadır yaşıyoruz aynı durumu. Hatta bizimki kucak hariç hiçbir yerde uyumuyor. Tuvalete bile gidemiyorum. Sakinleştirmek için kucağımıza alıyoruz emziğini verip evde yürüyoruz o sırada pış pış diyoruz durmaksızın yürüyünce 5 dakikada uyuyor 5 dakikada kucağımızdayken sakince oturuyoruz uykuya tamamen dalıyor ama işte yatağa falan yatıramıyoruz. Geceleri oturarak uyuyorum düşünün. Geçiyormuş sabretmemiz lazım. Siz de bizim tekniği deneyebilirsiniz