Minikbirbebek İett anne kartımı kaybettim hemen arayıp bilgilendirdim Çıkartmaya gittiğimde öğreniyorum usulsuz kullanıma kapatılmış 600lira ceza diyor çılgına döndüm İtirazda bulundum dilekçe verdim Başına gelen var mı lütfen
Merhaba10 Minikbirbebek benimde başıma geldi kullanan kişinin adını istedim Cezayı ödememek için baya çirkeflik yaptım dilekçe yazdım ama seve seve ödedim