busesue valla 6 aylık bebeğimle bas basa geçirmiştik ne kapımı calan oldu ne yemek soran eden , bence bir sekişde atlatılıyor sık sık evi havalandırmıstım , surekli ellerimi yıkıyoduk bebegimi ellemeden ve cok yakın temaslarda maske kullandım briakç gün , eşim de aksam gelimce ilgilenirdi biraz ben odada dinlenirdim o sekilde atlattık ki bebegimde koviddi o 2 gün atesliydi onun dısında bir sıkıntı olmadı yine olsam yine vermem hastalıkta sağlıkta birlik olmak en güzeli, yemegimide yaptım hersyi yaptım size yardım etmek istiyolarsa bi corba bir yeemk yapsın insan en cok oyle seylere ihtiyac duyuyo malesef bana kimse sormadı