Ilkimmmm Haticeyns evet dalıyor bu aralar mesela bana bakarken yada topu atıyor bakıyor öyle uzunca bi süre ne bilim insanlık hali heralde 16 aylik bu arada
Haticeyns MMommyy ya bilmiyorum nette okuyorum yazılan sadece epilepsi belirtisi diyor bazıları otizm kaynaklı diyor bende şaşırdım iyice kafayı yicem
lceLady Haticeyns yok canım korkma o kadar da değil. Bzim ailede var tek başına bu saydıgınız yeterli bir sebep değil
MMommyy Haticeyns otizm cok farkli bir sey tek gozu daliyor diye olcak bir sey degil epilepsi de oyle doktorunuza bir sorun isterseniz ben de sorayim bi dahaki kontrolde cok ciddiye almamistm cunku ismine bakmasi hareketleri ayına uygun hepsi zaten..
Elifmm Elinizi gözünün önünde harwket ettirin dalması geçiyormu yada bişey ler yaparken dalıp o şeyi yapmaya devam ediyorsa sorun yok dedi doktor bize canım cok boş boş anlamsız dalmalarda nörolojik muane gerekli die biliyorum
Mugerrr Elifmm merhaba benim bebeğim de dalma oluyor. 19 aylık.dün 3 kere yakaladım seslenince gülüyor bakıyor. Elimi gözünün önüne getirince bakıyor. Son 1 aydır tv çok izliyordu. 2. Haftadır kapattık. Ondan olduğunu da düşünüyorum. Acaba bir sorun var mı. Doktora götürmeli miyim.
Nefesin_Annesi0 Otizm belirtilerinde var göz dalması ama tek başına göz dalması sizi korkutmasın. Gözü dalarken seslendiğinizde size bakıyor mu
sedaozan Haticeyns dalma nöbet belirtisi olabiliyor bizde aynı konudan çocuk nöroloji doktoruna gittik ve eeg çektirdik çok şükür temiz çıktı ama yine de doktor dalmalar çok artar ve ellerde ayaklarda atma gibi farklı şeylere şahit olursanız tekrar gelim dedi çok şükür Şuan bir sorun yok bizde. Ama mutlaka bi çocuk nöroloji ile görüşün ve dalma anını video çekin doktor görmek istiyor
Elifmm Mugerrr tepki veriyorsa sorun yok demişti doktor bize tepkisiz kalması sorun demişti takipte kal canım yine artarsa doktora götür
Mugerrr Elifmm teşekkür ederim. takip ediyorum öyle çok değil genelde uykusu geldiğinde yapıyor. Seslenince bakıyor.