minikoglummmmm kızlar maflor damlayı bir arastırın biraz pahalı bir damla ama bağırsaklardaki yararlı bakterileri artırıyor ben bebeğime antibiyotik kullandıgımız için vermeye basladım dr önerisi ile ishali de kesiyormus ama bağısıklık güçlendirmek için ve bağırsaklarının florasını düzeltmelik için aldım günde iki kere kaka yapıyor öyle kabızlık falan yapmıyor yani 3 aylık bebeğim