Ebrubhdr bize doğum yaptıktan sonra hastaneden vermişlerdi. Bebeğin ilk aşısı yapıldı bilgisi de yazılmıştı geri kalan bilgileri kontrol tarihlerinide sağlık ocağındaki hemşiremiz takip ediyor. Doktorumuzda acil bi durum olmadığı sürece yanıma gelmenize gerek yok sağlık ocağındaki hemşire yapılması gereken kontrollerini yapıyor dendi şuanlık öyle ilerliyoruz. Şuan 2 ay 21 günlüğüz sağlık ocağına gittiğimizde rutin kontrolleri Yapılıp not alınıyor