Bebeğim 9 aylık, 2 haftadır hastaydı. İyileşti ama uyku düzeni bozuldu. Gece 3-4 te yatıyor gündüz 12-1 de kalkıyor. Erken kaldıramıyorum kalkmıyor, erken yatırmaya çalışıuorum feryat figan. Kafayı yememe ramak kaldı. Ben dururum orurur oynarım gece de problem değil. Ama sonuçta büyüyor ve uyuması gereken zamanda uyanık aktif duruyor 😭😭 ne yapabilirim tavsiyeye ihtiyacım var. Zaten çok hareketli enerjik bir bebek.