Rainnn Selam anneler. Oğlum 8. ayına yaklaştı. Normalde uykusu düzenlidir. Dün gündüz yarım saat uyudu en fazla. Akşamda uykusu geldi emzirdim uyuttum misafirim geleceği için yerine yatırdım geri uyandı geride uyutmadım ama akşam mahvetti beni uyuyana kadar. Herşeye ağladı iç çeke çeke. Hastaneye götürecektik gece saat 1 olmuştu uyudu kaldı koynumda. Uykusuz kaldığı için bu denli ağlar mı ya katılarak ?
Gamzetrl Rainnn Gün içerisinde nasildi? Huysuzluğu yoksa ac değilse uykudan dolayı yapmıştır. Diş geliyorsa o yüzdende olabilir
Bircicekbirbocekannesi Rainnn uyku vakti gecerse ve uykusunu alamazsa benim bebegimde cok sinirli oluyor ve cok ağlıyor.
bsrpyrz Rainnn benim ki şuan 5 aylık uykusunu geçiktirirsem katılıyor neredeyse😊 ablamın düğününde eve erkenden dönmek zorunda kaldım düşün sanki sanırsın başka bişeyi var beni mahvediyor hiç biyere gidilmiyor 😊 biri gelirsede hiç dalmıucan uykusu gelince hemen uyutcan😊
Pdr Bebeğim 3 aylık ve uykusu gelince uyuyamazsa çok ağlıyor , emmiyor ve uyutuna kadar çok zorluyor.
mummy Rainnn bebeğim 3 aylıkken kuaföre gitmiştim o kadar çok ağladı ki ne yapsak susmadı kuaför saçımı 5 dk kesti fön bile çekmedi hemen hastaneye git dedi önce eve gittim beşiğine koydum uyudu ama sallanarak uyuyordu o yüzden ev dışında hiçbir yerde uyumuyordu o günden sonra sallamayı bıraktım şu an 8 aylık mızırdanıyor ağlıyor ama o kadar fazla değil
fatima Rainnn evet uyku saati geçince düzeni bozulunca bizimkide krize girer normal yani oluyor canımm
mummy lalelikiz internetten okudum önce şiddetini azalttım yavaş yavaş azalta azalta artık sallamıyor kadar azdan sonra bıraktım ama ne fayda bu kez de emerek uyumaya başladı yine de en azından ev dışında bi yere gidince uyuyabiliyor eskiden sadece beşiğinde uyuyordu
lalelikiz Rainnn bizimde yeni basimiza geldi 8 aylik. Hastaneye gittik doktor anlamadi tum batin ultason cektik lavman yaptik yok biseyi tespit edemedik. Aksama dogru uyumustu geri uyaninca uyutmamisrim bende. Sanirim uyku yuzunden oldu bizimde ama cok korktum hic susmada katilarak agladi. Rabbim korusun evlatlarimizi
Eylul0819 Rainnn bebekler yorulunca uykuya dalamadıkları için çok ağlar Muş benim kısımda uykusunu alamayınca zor uykuya dalıyor ağlamaktan katılıyor
[silindi] Rainnn benim kızım 13 aylık doğduğundan beri uyuyamadığı zaman aşırı ağlıyor sanki etini koparmışız gibi, yani düştüğü zamanlar oldu onlarda bile uykusu geldiğindeki gibi ağlamadı, uyku çok önemli topişler için 🥰😂
Ayb Rainnn merhaba evet uykusuzluk yorgunluk ağlama kriZi yapar bu kriz durumunda da uyumak daha da zorlaşır yorgunlukuyumayı güçleştirir ağlama devam eder. Böyle döngü şeklinde devam eder. Uyku düzenini bozmamanızda fayda var Sevgiler