Sinemkaan25102022 golden goat gaz yapmayan güzel bir mama ama benim bebeğim o kadar hassas ki annesine çekmiş mama biraz ağır koktuğu için öğüre öğüre içiyordu 2 kutu zor bela içirdim 😂 sonra Sma optipro ya başladık çok memnunum gaz sorunu da kalmadı çok şükür. İlk doğduğunda 1 ay aptamil verdim 1 ay gece gündüz ağladı çok gaz yaptı aklınızda bulunsun