Merhaba 5 ay 21 günlük oğlum gündüzleri sürekli ağlamaklı. 2 dakika oyalıyorsam bir şeyle 3. dakika sıkılıp ağlıyor yalnız bırakıp farklı bi odaya geçemiyorum. Televizyon açmak istemiyorum buna karşıyım ama bazen öyle bi duruma geliyorum ki açayım da dursun diyorum. Aynı şeyi yaşayan annelerim var mı ? Ya da daha önce tecrübe etmiş olan ? Nasıl vakit geçirdiniz. ? Neyle oyalayacağımı şaşırdım artık 🥺