Hanımlar aranızda uyku eğitimi alan varsa veya kendi verip iyi sonuç alan varsa lütfen bi bakın. Oğlum 14 aylık emerek uyurdu. Bıraktırdım kucağımda pat patla başlayıp yatağına koyup kendi uyumasına alıştırdım şükürler olsun. Gece de meme için kalktığı zaman önceden meme verirdim. Şimdi vermek istemiyorum çünkü gece meme için çok uyanıyo gece emzirmesini kesmek istiyorum. Oğlum sabah 7 de kalkıyor.
Öğlen tek uyku yapıyor 1 bazen 2 saat uyuyor.
Akşam 9-9 buçuk gibi yatıyor.
Gece 50 kez uyanıyor. Kucaklıyorum sakinleştiriyorum tekrar yatırıyorum ama sürekli kalkıyor emzirmiyorum ağlıyor. Emzirmemeye devam mı edeyim nasıl olacak yani meme vermedikçe alışacak mı ne zaman kesintiz uyuyacak. Lütfen bişeyler yazın ben artık gece biraz uyuyabilmek istiyorum. Bebeğimde verimli uyku uyuyabilsin istiyorum yoruldum🥲