Kızlar bir hafta önce eşim hasta oldu ortalık salgını ondan da bebeğime ve bana geçti galiba ikimizde maske taktık hep çok dikkat ettik ama yine de bulaştı sanırım oğluma ilk başta bir gün halsizlik oldu onda sonra geçti kendine geldi sonra da hapsuruk ve burun akıntısı başladı neyse burnu tikanmisti fizyolojik serum ile temizledim açtım güzelce ama şimdi de öksürük başladı yani çok sık öksürmüyor ama ara ara peş peşe doktora da gitmek istemiyorum hemen ilaç vermek sık sık emziriyorum ama iştahsızlık da var biraz normal mi sizce başına gelen var mı gecer mi kendi kendine