Flower56 Bebeklerimizi hastaliklardan korumak, bağışıklığını güçlendirmek, tabi birde iştahlarını acmak için neler kullanıyoruz paylaşalım mı ⭐
merhabacanim Flower56 merhaba,kışın d vitaminine başlıyorum.Sarımsak bal limon karıştırıp haftada iki üç kez veriyorum.Kestane balı ceviz badem karışımı veriyorum ara ara.Antibiyotik kullanımı sonrası probiyotik takviyesi veriyorum.Aklıma gelenler bunlar tabi çorbalara kemik suyu vs koyuyorum birde.