Bebeğim 2.5 aylık önceden akşamları memede ağlıyordu istemiyodu uyutmakta zorlanıyorum şimdi gündüzleri başladı gazı varken memeyi istemiyo mamayı alınca susuyo aynı sorunu yaşayan var mı ? Memeyi mi reddediyo anlamıyorum bazı akşamlar dayanamayıp mama verdim gazlıysak ta hangi mamayı öneriyorsunuz anne sütünün yerini tutmaz ama :(