Bebeğimin 3 aylık olmasına 5 gün var 2 gündür emiyor yüz üstü yatırıyorum ıkınıyor sonra uyuyor, doğdu doğalı ağlayan oğlum 3 gündür emiyor yüz üstü yatırıyorum uyuyor acıkınca uyanıyor emiyor yatıyor bazen ıkınıyor acaba gaz sıkıntıları bittimi bilmiyorum, çünkü emdiği zaman normalde hep çıkartırdı emerken falan kendi çıkartıyor yada alttan çıkartıyor şu 2 gündür doğru düzgün çıkarmıyor eğer sancılansa ağlar ağlamıyor da çok şükür bu ne oluyor gaz dönemlerinin sonumu 🙈🤔