Ya Allah rızası için urfada yaşayanlar iyi bir çocuk doktoru önerebilir mi ? Devlete bi iki doktora götüdüm muayene etmeden antibiyotik yazıp yolluyorlar. Film çekmiyor tahili yapmıyor boğazına bile bakmıyor çocuğun.. Gerçekten düzgün ilgilenen bir doktor yok mu ? Oğlum bi hatadır öğüre öğüre öksürüp kusuyor, ishali gidiyor burnu tıkalı açılmıyor. Serum fizyolojik ile 4 kere temizliyorum cold mix damlatıyorum yünede tıkalı. 1 kere 3 tane iğne yazıldı bi kere 5 tane iğne yazıldı antibiyotik yine de geçmedi şimdi bugun götürdüm şurup yazdı antibiyotik. Buhar veriyorum 15 gün oldu yine faydası yok