Merhabalar,
17 aylık bebeğim ile uzun uzadıya yazıp sizleri sıkmak istemeyeceğim düzeyde problem yaşıyoruz.
Bilinen herhangi sağlık problemimiz yok. Çocuk doktorları psikolojik olabileceğini söyledi. Bilemiyorum; sevgi ve sabır ile büyüyen musmutlu bir bebek.
Beslenme konumuzu kendi meselesi gibi sahiplenecek, bize çözüm önerileri sunacak ve takibini yapacak bir uzman arıyorum. Gerek doktor, gerek diyetisyen gerek ise pedagog olabilir. Öncelikli tercihim Bursa’da destek almak.
Umarım bilginiz dahilinde bir soru sormuşumdur. Yanıtlarınızı umutla bekliyorum. 🙏