Kızlar bebeğim 8ay 8 günlük ek gıda+meme ilerliyoruz emmesi iyi fakat ek gıda hiçbir şey yemiyor son 15 gündür bir iki kaşık alıyor sonra ağzını kilitliyor biliyorum aç olduğunu ama ne yapsam nafile oyunlar oynadım sevgi sözcükleri söyledim yok arkadaş bu arada hiç dişi çıkmadı henüz ama beyaz lekeler var ve çok kaşınıyor ondan mı diyorum ama hiçbişey yemiyor ne yapıcağımı bilmiyorum artık sadece emiyor