cahillesohbetikestim kkurt9417 ayy hiç hatırlamak istemiyorum o günleri sezaryenden sonra çok kötü ödem olmuştu ayaklarımda. Kocaman şişmişlerdi bir de odun gibilerdi resmen hissizdi. Sürekli uzanıp ayaklarımı yükseğe kaldırarak geçirmiştim ben.
cahillesohbetikestim kkurt9417 yok canım korkma geçiyor. Sadece ayaklarının altına yastık koy uzanırken kalp seviyeden yukarıda olsun bir kaç güne geçer inşallah 🥰
deleted20517 kkurt9417 normal canım benim ayağım resmen balon gibiydi ayakkabı bile giyemiyordum bol bol yürüyüş yaptım düzeldi.