Gizos2 biz de yasadik, bebegim 15 gunluktu, kilo alimi yavaslamisti ve sarilik derecesi yavas dusuyordu.. Idrar kulturunde ecoli bakterisinin uredigini ogrendik, zaten hangi antibiyotikle tedavi edilecegini de ayni raporda gorebiliyorsunuz..
3 gun igne, 11 gun surup olmak uzere toplam 14 gun antibiyotik tedavisi gordu kizim, igneler bittiginde kilo almaya baslamisti bile, surupla da tedaviyi desteklemis olduk..
Geciyor, korkmayin.. Emzirin ve su verin, bol bol idrara cikmasi lazim..