Senkimsin Kızlar selam benim bebeğim bir buçuk aylık.Yurt dışında yaşıyorum ateşim çıktı 39° civarında burda Christmas bayramı var diye heryer kapalı bende de parol yoktu majezik kullandım . Ne kadar süre emzirmemeliyim bilen var mı yardım edin
Melo-1 Kızım 2 haftalıkken diş ağrısından doktor majezik vermişti emzirdiğimi söyledim bişey olmaz demişti 2 kere kullanmıştım
Ecemoz1 Sezeryan sonrası 1 hafta günde 2 kere majezik kullandım. Doktor önerisiyle de. Hiçbir şey olma korkmayın