zeynepasyammm Kızlar aile destek ödemesi bu cumaya kadar yatacakmis erken yatiracaklarmis sanırım alan olursa birbirimizi bilgilendirsek ve ocakta yatmayacak ozaman dimi
Baharyagmurux zeynepasyammm dün açıklama yapmış yarın yatırılcak diye bende öyle gördüm ama bakalm ne zaman yaticak
aktifmaya zeynepasyammm Ödemeler yatmaya başlayınca zaten bütün postlarda sosyal yardım yattı diye post açılıyor 😂 geçen ay millet öyle bekliyor yattı yatacak diye sivri zekalı biride milleti kekliyordu yardım yattı diye 🥴
Balkupum2505 zeynepasyammm ewt bu hafta ici yatacagini soylediler derya yanikta ek olarak hediye bir miktar yatiracaklarini söylemisti bekliyiruz bakalm 😀
anataraf1leoparbenim Balkupum2505 Derya ya şimdi birdaha daha yandım kız ne iyi olur ya yatarsa bNada haber edin kız 😂😄 kaç para yatacak acaba ayyy çok sevindim geçen ay yatanla ful bebek bezi aldım nasıl arttı bu yıl şimdi yatanla da oğluma bot ve mont alıcam iyi gelicek 😗
aktifmaya benanerva E devletten başvuru oluyor sosyal yardım yazın arama butonuna orda form çıkıyor doldurup onaylanmasını bekliyorsunuz
Balkupum2505 benanerva e devletten basvuru yapiliyo bacim bi süre sonrada kabul ediliyo veya red geliyo dar gelirliker icin sözde ama evi olanda aliyo arabasi olanda aliyo 😀
aktifmaya motheroftwoangels Kesin eli boş gönlü hoş millet bir an önce yatsada derdime derman olsun diyo hanım aplada eğleniyor işte😅
motheroftwoangels aktifmaya hayır acaba kendisi de alıyor mu yok yere kendini de heyecanlandırıyor 😃😃