tatlibiranneo Bebeğim için yazlık alışverişi şimdiden yapmak istiyorum sizce mantıklı mu yazın fiyatların çok artacağını düşünüyorum? Ve şuan 18/24 giyiyor 24 36 mı almalıyım
Saafie tatlibiranneo Ben hep sezon sonu bir daha ki sene için alıyorum kış alışverişinde öyle yapmıştım, mantıklı oluyor.. Aldıklarım hep iki katı olmuştu
Olimbonii tatlibiranneo Yavas yavas alabilirsiniz bende martta başlıcam almaya baharin sonuna kadar yavaş yavas tamamlarım diye düşünüyorum cunku hic yazlik kiyafeti yok ve yazin cok pahalı olacaklar eminim 🐣
duyguluanne tatlibiranneo benim bebeğim de 18 aylık kış için 18-24 almıştım yazdan iyiki de almışım şimdi almaya kalksam iki katı olmuş boynerin ve morhiponun indiriminden 25 liraya 30 liraya çok kaliteli şortlar tişörtler aldım ben hep önceden yaparım alışverişimi bende 3 -4 yaş aldım yaz için
MelindaMelisa tatlibiranneo Geçen sene martta yaz alışverişi yapmıştım hatta kış alışverişinizde yapmıştım.İyikide yapmışım 150 liraya aldığım takım 300 lira olmuş.Bende yapıcam ocakta Ankara’ya gidicem outlet mağazalardan alırım kızıma
oglumubeklerken Olimbonii bence o zamana kadar ertelemeyin çünkü bahsettiğiniz aylarda yeni sezon yazlık kıyafetler çıkıyor ve aşırı yüksek oluyor fiyatları şimdiden kış ortasında yazlık almanız çok daha mantıklı bence naçizane tavsiyem
150411 Olimbonii Mart’ta yeni sezon çıkıyor o yüzden fiyatlar artmış olur. Şubatta e bebek ve LCW güzel bir indirim yapıyor onu degerlendirin derim. 🤗
Hollymolly Ben teee eylülde yaptım biraz alışveriş. Kotonda cok güzel indirimler vardı. sadece bedeni ayarlamamışım oğlum 1 yaşında ama iri yapılı 18-24 ay almışım keske daha büyük alsaydım. Bol her şekilde giyiliyor cünkü.
duyguluanne tatlibiranneo benim oğlumda yapılı biraz da bol olsun yazın sıkan şeyler giymek de iyi değil bence
Birkullanici tatlibiranneo ben hep kıştan alırım çok çok uyguna geliyor 30-40 liraya aldığım takımları 200-300e görünce iyiki almışım diyorum😅
oglumubeklerken tatlibiranneo valla ben oğlumun yazlık alışverişini bitirdim bile. Yani 1 2 eksik tabi ki var onları da alıcam ama genel olarak, şort tişört takım, ayrı ayrı şortlar tişörtler almıştım çok güzel indirimlerden
OptimusPrime tatlibiranneo Yap tabi. 24-36 olur. Markaya göre değişse de LCW DeFacto koton vs buralardan 24-36 seneye yaz için tam olacaktır. Bende çoktan aldım Eylül Ekim gibiydi. 15₺ aldığım şortlar şimdi bile tanesi 80 olmuş. ☺️
izmirizmir35 tatlibiranneo ben 3 yaş aldim suan 18-24 giyiyordu fakat kisaldi hep kiyafetler birden cok boy atti
S_x_w tatlibiranneo şuan eski sezon uygun fiyatlı varsa elbette olur..ama yaz sezonu markasına göre değişir fakat artık ocak şubat gibi çıkmaya başlıyor ve pahalı oluyor..aslında uygun fiyatlı almak için yaz sezonu çıktığı anda kışlık almak ☺️ ben kış sezonu girerken aldım mesela yazlıkları 🤭