Merhaba güzel anneler .3 ay oldu neredeyse doğum yapalı.Göbeğim sarkık böyle değişik midemde şiş böyle çok kötü bir göbek şekli .karnımın altıda sarkık 😌yani klasik sezeryan göbeği kısacası .Size sormak isdediğim bu göbek gidiyormu .gitmesi için neler yaptınız?