Bu sene artık evde değil dışarıda geçirmek istiyorum ☺️
Yıl başına nasıl girersen öyle geçer hurafesi doğrulurdur bilmem ama 3 yıldır evde oluyorduk sene boyu evden çıkamadık doğru düzgün 😂
Bu sene dışarıda geçirmek istiyorum. Bi kaç mekan var aklımızda alkolsüz eğlence olacak solist olacak
Kızımda bizimle olur evde kalmaz uyursa uyanır ve bizi ister ağlar. Hem kızımda yanımızda olsun istiyorum. Acaba nasıl olur daha önce çocuğuyla dışarı çıkmış kişiler yazabilir mi ? Kızım 1,5 yaşında