Balevlatlar123
Zehir danışma hattını arayınız. Sizi acile yönlendirecek. Mutlaka gidiniz. Sudocrem az miktar yemişti oğlum ama her yerinde vardı kabus gibiydi. Kan tahlilleri yapıldı. Değerlerinde oynama vardı. Kimyasal içerdiği için mutlaka gitmelisiniz.
Geçmiş olsun🙏