Nurdeman 13 günlük anneyim. Sezaryen doğum yaptım. Kanama gelirken son günlerde aşırı kaşıntı hissediyorum. Yaşayan var mı? Ne yapılabilir?
aysun35elmas35 Enfeksiyon olmuş da olabilir sık duş al bol su iç antibiyotiğini kullan hava almadığı için çoğu annişte oluyodur