Benimde sütüm yetersiz geldiği için dr Aptamil önermişti. Aptamil denedik aşırı kusma ve hazımsızlık gaz sancısı yaptı. Bebeğim 10 gün yoğun bakımda kalmıştı oradaki hemşireler Sma mama kullanıyorlardı tüm bebeklere doktorla tekrar görüştüm sma no1 e döndüm ilk olarak gazlı bir bebek olduğu için comfort olanı kullandık bir problem yaşamadık kusma vs yapmadı gaz sancısı da yapmadı çok şükür. 4. Ayından itibaren optiproya geçtik Şuan onunla devam ediyorum. Sma güzel bir mama bence tat olarakta koku olarakta çok baskın ve kötü değil. Denemenizi öneririm ama her bebeğe her mama markası olmuyor maalesef bazen 3-4 marka değiştiren bile oluyormuş umarım bir sıkıntı yaşamazsınız bebis sever 😇 Ve unutmadan ekliyim kabızlık yapıyor maalesef bizde de ama dr bunu tüm mamaların yapabileceğini anne sütü gibi yağlı olmadığını söyledi bu sebeple bize günde 1 defa 1 çay kaşığı zeytinyağ koymamızı önerdi. Ben takip ediyorum kaka yaptıysa koymuyorum kaka yapmamışsa veriyorum duruma göre.