Bebeğim 2 aylik ve beni istemiyor bende mama yerine süt sagip vermek istedim daha öncede emmedi zamanlar sagip veriyordum ama dün ilk defa süt yerine göğsümden su geldi baya sonra normal süt geldi başına gelen var mı acaba goguslerim çok ağrıyor durdurmuyor beni