Mrt06 bizde 2.5 aylığız grip oldu doktor Azitro diye bir antibiyotik şurup verdi sulandırıp içilen. Beş gün kullandık ama hâlâ öksürük hırıltı geçmedi üstelik antibiyotik de ishal ve kakada mukus yaptı bilginiz olsun. Burnunu temizleyin iyi gelir ıhlamur için bebeğe de geçiyormuş burda yazanlar vardi bizde geçmezse tekrar başka doktora gideceğiz.