Sema58nur 5 aylık kızım diş çıkarmaya başladı ve hiç pişik olmazken dişle birlikte pişik de olmaya başladı hangi krem iyi gelir acaba pişige
Sebusebu Sema58nur ben doğduğundan ber bepantol kullanıyorum. 11 aylık henüz pişik yaşamadık. Her kakadan sonra sürüyorum
Mlkmhrrm Sema58nur sarı kantaron yağı kullanabilirsiniz ve mustela onarıcı bakım kremi çok iyi geliyor
Parsbabyy Şu an bebeğim ishal mustela ve bepanthol pişik kremini dönüşümlğ kullanıyorum. Mustela malesef hiç iyi değil bence bu konuda. Bebeğimin altı sürekli kızarık. Ama bepanthol sürdüğüm gibi iyileşiyor poposu