Doğduğundan beri silikon ile emiyor, su an 4 ay 18 günlük. Arada veriyordum normal memeyi alışsın diye. Biraz emip bırakıyodu , bugun de tam ağlarken verdim öncekilere göre baya emdi. Ama silikondan vazgeçmiyor ve aslında çekmesi gereken sütü de, silikon yüzünden çekemiyor. Siz nasıl bir yol izlediniz ? Deneyen ve başaran var mı ? :( artık silikonu bırakmak istiyorum hem taşıması dert, hem gece yere düşse bulması zor , kaybedince yedekleme derdi filan valla dert yani.