cansubrldmr 8 aylık bebeğim. ek gıdaya başladığımızdan beri dik oturtarak mama sandalyesinde besliyorum. İlk günden beri püre çorba muhallebi kabul etmedi. Galiba kaşık sevmiyor 😅 sabah kahvaltıda krep, yumurta sarılı labneli omlet, pişmiş domates, salatalık, peynir zeytin neredeyse kendi yediğim her şeyi veriyorum. Öğlenleri üzüm, kayısı, hurma, armut, haşlanmış havuç gibi şeyler veriyorum. Akşamları da ne yiyorsak ondan. Bazen balık, bazen makarna, pilav, kırmızı et, yeşil fasülye, kabak yemeği. Tek şartı elleriyle yiyor (bazen ben de sokuyorum ağzına🙃) ve gözümün önünden ayırmıyorum yutamama boğazına kaçma riskine karşı. Ama temel besin hala anne sütü tabii.