Dilruba_1 Ben 9 aylıkken cümle bile kuruyormuşum tek tük 🤩 eşimden ayrılıyorum 4 aya yakındır annemlerdeyim oğlumla beraber burada çok kişi olunca belki konuşmasına faydası oluyordur yada bana çekmiştir bilmiyorum 😂 anne,baba,dede,gel,git,aba,mama diyor şimdilik 🧸