Biraz deneme yanılma olayı 😊 tavsiyem en ucuzundan başlaman. Benim bebeğim hiç tutmadihindan başından beri silikon kullandık. Aventi ilk bir iki gün tuttu bıraktı. Wee baby i tutmadı baştaz mysey hiç almadı. Sonra emzirmeyi bıraktım. Tekrar deneyeyim dedim ve wee babyi tuttu. Şuan çok iyiz şükür. Sizin kullandihiniz biberon markası nedir peki? Onun ucuna yakın bir uç bulmak lazım