Ygzpri Yalnız değilmişim.. Benimde bebeğim 7ay 14 günlük ve yaklaşık 1 haftadır aynı uyku sorunu devam ediyor. Menenjit aşısı oldu ondan sonra bi düzeni bozuldu. Ya da aşıya denk geldi bilmiyorum. Diş dönemi de değil,sürekli eli ağzında ama baktım yeni çıkacak bir dişi yok. Gerçekten neyi var anlamıyorum. Memede gayet uyuyor ama yatağıba koyduğum an ağlamaya başlıyor. Ek gıda dönemimiz de tam bi savaş. Yemek de yemiyor, su bile içmiyor. Ne yapmam gerekiyor gerçekten bilmiyorum. İnşallah en kısa zamanda bu huzursuz zamanları geçer hepsinin. 🤲🏻