Happymother- 1 yaşında oglum 9450 gr, boyu da 77 cmmiş.
Kilosu hep geriden geliyordu zaten, ama hiç sorun teşkil etmedi. Suan 20.5 aylık 11200 gr. Hala az, ama cok hareketli ve boyu uzun.
Metabolizması hızlı çalışıyor olabilir, hareketli bir bebek olabilir o yüzden kilo olarak tutmuyordur.
Bence en güzeli. Bende öyleyim. Deli gibi yesem de kilo almam, genetik bizde.