aaaa valla bi yaşıma daha girdim ben de cırt cırtları ayrı ayrı tutuyordum göbüşü sıkmasın diye. Hele o bez dolmaya başlayınca bana hep karnını sıkıyomuş gibi geliyo kendi kendime kızıyodum “ayy çok yaklaştırmışım” diye. Daha da fenası hastanede doktoru muayene edince öyle cırtlıyodu ben de arkasından hemen “aman yine çok sıkmış” diyip odadan çıkmadan düzeltiyorum ayağına gevşetiyodum ahahahhaha 🤭🤭🤭🤭