Herkese merhaba arkadaşlar. Tam 1 sene önce doğum yaptim. İlk bir sene adet görmemek normal dediler, zaten bende polikistik over var. Yani normalde de 5 ayda bir regli görüyordum. O yüzden adet olmuyorum diye telaş etmiyorum ancak son 3 aydır ayda birkaç gün kanlı akıntı geliyor. Ilk geldiğinde adet oluyorum sandim ama devamı olmuyor. Bundan 3 ay önce suphelendim gebelik testi yaptim ama negatifti. Bu sabah uyandığımda yine pembe akıntı gelmiş. Böyle bi durum yaşayan var mı?? Doktora randevu aldim ama daha gitmeme var o yüzden merak içerisindeyim