Miniselif 2 aylıkken bile bir iki çay kaşığı veriyodum sanırım onun etkisinden olacak ki 5 aylığız suya bayılıyor. doktorumuz 5 aydan sonra sabah aksam çeyrek çay bardağı verebilirsiniz dedi. ben onceden baslamıştım ama artık miktarı arttırdım. alıştırma bardağı ile içmiyor, sevmedi. oioinin silikon bardağıyla içiyor. o şekilde içmeyi çok sevdi. su onemli gerçekten. benim bebegimin bıngıldağı susuzluktan hafif çökmüştü o sebeple erken başladım