Affedersiniz öncelikle böyle bir başlık açtığım için ama sabah sancı ile uyandım o kadar kötüyüm ki geçen hafta eşim ondan önceki hafta çocuğum şimdi fark ettim bulaşıyor galiba sabah da ben de başladı aşırı bir şekilde ishal durumum var emzirdiğim küçük bir bebeğim ve 2 yaşında çocuğum ikisi aynı anda ağlıyorlar ve tuvalete gidecek vaktim yok çok sancılanıyorum sürekli tuvalete gitmek istiyorum ve en sıvı haliyle bağırsaklarım çok ağrıyor özür dilerim bu kadar açtığım için ama doktora da gidemiyorum şu an yarın küçük bebeğimin kontrolü var o zaman gideceğim emziren anneler denflor kullanabiliyor muyuz kullanan var mı daha önce yiyecekle hemen geçeceğini sanmıyorum ama bir de eşimdenflor kullandı ve hemen etki etmişti