Merhaba. 12 buçuk aylığız. Dil gelişimimiz inanılmaz güzel gidiyor çok şükür ebemiz de çok şaşırdı. 🙈Özellikle 10.aydan itibaren çok hızlandı bizim. Anne, baba, dede, nene, mama, meme, tize(teyze), dayyyyyyiiii(dayı), abaa(abla), abişş (abi), meee(kuzu) mööö(inek), vak vak (ördek), miyaaa( kedi), av avvv (köpek), aaaçç(ağaç), ayyıy( hayır), gel gel, cicişşş(kuş), hammm(uçak😂), birkaç kelime daha. 🫶🙏Her bebeğin gelişimi farklı elbette. O bebeğe bağlı kiminin dil gelişimi önde kiminin psikomotor. O yüzden birden hızlanıyor merak etmeyin. 😍