Evet kızlar memleketten soğan getirmiştik bayada kullandık son 1 2 kilogram kadar kaldı baktım kötü olmaya başlayınca yazık olmasin soğana diye hepsini soydum yemeklik doğradım buzdolabı poşetlerine koydum buzluğa attim iyi halt ettim 🥺 buzlugu acamiyorum soğan kokusundan tüm evi soğan kokusu sarıyor açar açmaz her şeyi geçtim buzlukta bir sürü kurabiye börek çörek vardı yapıp atmıştım ya hepsine sinmiş sanırım kokusu napacagim konusunda hiçbir fikrim yok hepsi çöp mu oldu şimdi birde o buzlukta ki kokuyu nasıl geçirebilirim fikri olan var mı