tiredmom_ yeterince sabretmişsiniz sizi tebrik ediyorum aynı şeyleri ben de yaşadım. yeterki o emsin diye bi amuda kalkıp emzirmediğim kalmıştı.ayakta emzirmek uyurken emzirmek ,yatarak emzirmek ,futbolcu tutuşuyla emzirmek ,gece gece yola çıkıp arabada emzirmek gibi gibi…ama sonra 4.ayda düzeldi artık ben de mama veriyordum 2.ve 3. Ayda meme ve mama seklinde ilerledik 4.ayda mamayı da bıraktık sadece emme olarak devam ettik zor biliyorum ama tüm emeklerinize değecek..ben de 10 kilo verdim ilk 3 ayda emzirme döneminde kullanılan ilaçlar var tavsiye ederim psikolojik olarak ta rahatlattı beni sütüme de yaradı elenatal 3 tavsiye ederim …hersey güzel olacak inşallah bu günler geçecek