Dermin Kızlar bulunduğum şehir küçük bebelac gold 2 kullanıyordum bakmadığım yer kalmadı bulamadım 2 numarayı bende 3 aldım ama 1 yaşından itibaren diyor kızm 10 aylık 2 3 aradında ne fark var acaba versem bşy olur mu bebelac başka mamada içmiyor