Kızlar 3.5 aylık bebeğim var göğsümün biri mastit olmuş daha öncesinde de olmuştu yeni doğdugu zamanlarda o yüzden tecrübeliyim sağmak, soğuk kompres yapmak , duş almak iyi geliyor biliyorum fakat sorum bu değil göğüslerim artık çok sis olmuyordu annem de canın birşey çekmiş ondan olmuş o canının çektiği şeyi yersen geçer dedi ama canımın ne çektiğini bilmiyorum dün alışverişe gitmiştik bilinçli olarak birsey istemedi canım ama gözüme takilan birşey oldu mu hatırlamıyorum böyle birşey varmı siz duydunuz mu daha önce merak ediyorum.